Jag vill ha hus, NU!!

Tänk att få sitta på en altan i kvällssolen, en bok och ett glas vin. Kanon! precis så vill jag ha det i sommar. Nu är jag ju lite sent ute att få den drömmen verkligehet, men det kan gott bli till nästa sommar iallafall.
Tills vidare föör man nöja sig med föräldrarnas sjöbodsbrygga att sitta på.. det e inte fy skam det heller!
men... nu ska jag seriöst börja leta efter ett radhus, ska bli så spännande!
(radhusen på bilden är i viksjö, dit tänker jag inte flytta, men jag ville ha en bild på radhus.. )

Kommentarer
Postat av: anna

Å va kul att leta hus! Jag ska hålla tummarna åt dig. Dessutom så råkar jag ju ha en altan i kvällssol å du är välkommen att dricka vin där vid tillfälle =) Ska dra ihop tjejkväll snart. Jag ska!!

kram!

2011-05-12 @ 20:29:52
URL: http://vitstuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0