Härlig helg..

Det blev en toppenhelg till slut.
Jag var lite orolig och rastlös på fredagen, men det löste sig då min fantastiska pojkvän ordnade med överaskning. Supergod middag, gott vin till detta, efterätt med Irish coffee, och sen hade han tänt ljus i hela sovrummet, och köpt ny massageolja som luktade citrus!
Fantastiskt var det!!
Sen blev vi sugen på party, så vi fixade barnvakt, och gick ut tillsammans på Amadeus, där Irene Panik spelade. Världens röj, och skitkul kväll blev det faktiskt!
Bilden är tagen av Hanna Kjellberg
Vilken kväll det blev.
Vi som hade vin kvar till lördagskvällen också.
Jag bakade cheesecake, och gjorde iordning plockmat med kassler, ostar, kex och annat gott.
Sen blev det en spännande melodifestival.
Dagen efter fick jag en lång härlig sovmorgon, Isa väckte mig med puss på kinden. Sen bryggde vi kaffe och stack ut till havet för en något kall med mysig utflykt.
Sen avslutades kvällen med ett härligt, svettigt och ganska jobbigt friskispass. Sista för terminen kan man säga.
Kanonhelg med andra ord... Nu väntar en lång arbetsvecka med nya systemet, vilket e spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0