Shit va länge sen..

.. det var jag uppdaterade här..

Har hänt så mycket sen sist.

Först ut: Friskis & Svettis 10:års jubileum!!

 

Dagen firades med ett enormt mixpass, ala 90-tal.. jag fotade så något vidare jympapass för mig blev det inte, dock var man ju svettig ändå.. ;)
Jag hade också ordnat med ett kanontfint album med bilder från friskis & Svettis alla tio år. Det uppskattades vilket kändes kanon.
Kvällen därefter var även den på brännaborg, med dans, god mat och massa priser som delades ut. Själv fick jag denna fina present:
 


Några bilder till från passet:

 
 

Japp, jag fastnade på en iallafall... ;)

Hur som helst kvällen var fantastiskt skoj, lärde känna några nya bekantskaper och självfallet mådde vi tröttsamt både jag och sambon dagen efter.


Nu: till det kanske viktigaste just nu: Nytt jobb! 
Ska bli trafikledare/trafikredaktör med det sistnämda som inriktning mest.. Och dessutom innebär detta en fast anställning på Trafikverket vilket känns underbart. Äntligen är det min tur, och jag bara suger åt mig all uppmärksamhet jag får kring vilket bra jobb jag gör. Äntligen har jag hamnat på en arbetsplats där man kan ge beröm och där man kan vara sig själv! Kanon!


Detta är en typiskt jobbsyn från mitt skrivbord. Frukt, kaffe och en stickning... ;) (tro inte att jag gör ett dåligt jobb pga stickningen, nej den hjälper mig klara de långa nätterna som kan bli lite rastlösa)



Osså sist men inte minst. Min underbara tjej som fyller 2 år om mindre än två månader.. Hon har börjar säga meningar: mamma hjälpa mig, mamma läsa mig, mamma komma hjälpa mig osv...
Dessutom sjunger hon jätteofta, gärna om Apan och ompa, lille katt, lite hus i skopgens slut och byssan lull som hon överaskade häromdagen med... helt otroligt vad hon lär sig på förskolan!
Suddig bild ja.. menmen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0