Nya prylar..

Har handlat lite kan man säga.
Fick ju en trevlig lön, så därför har jag handlat... typiskt mig såklart...

 

 

Träningslinne: perfekt!
Klänning: velat ha länge, lite stor i storleken men jag ska tvätta hårt..
Byxor: Största storleken, var lite för små ändå, men jag ska bli mindre, så då kan jag ha dem..
Klänning i spets: Den ska jag bara ha. Lördagkväll blir den fin..




Sköna klassiska sneakers från reebok... från tradera för billig penning.





En bok om formgivning... såå sugen på att lära mig mera, efter jag fick värsta fina servisen häromdagen av min mormor, som är från hennes mamma, alltså min mormors mor.... ;)
Ska lägga ut en bild på den när den e på plats här hemma..

Har shoppat lite mera också, men kan ju inte behöva lägga upp allt... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0