New in..

Jag härmar alla modebloggare och skriver det klassiska "new in", i detta blogginlägg.
Var i sundsvall igår och träffade en kompis som var hemma över semestern, han bor i dublin annars.
Kanonrolig dag, massa långa samtal och hann med lite shopping i sundsvall med.
Det är ju myckett reor nu, så det blev inte farligt dyrt heller.
Hittade dessutom parfymen som jag har gott och suktat efter en längre tid till förmånligt pris, visserligen i liten förpackning, men jg använder inte mycket parfym, och isåfall kan jag köpa den större sen..
Det är iallafall mycket skönt att få en "johannadag" fri från sambo och barn.. haha.
sommarklänningar...

Hittade äntligen jeansskjortan som passade mig, sen också en skön kofta som man kan ha över klänningar... Kanon!
Lite smink, orange och rosa gillar jag nu starkt!
Luktar såå sommrigt och härligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0