Isas sommarfest..

Min lilla nyss fyllda 2:åriga tjej visade upp oanande talanger på dagens sommnarfest på hennes förskola.
Först när alla skulle sjunga tillssammans ville hon inte alls vara med, utan satt fastkedjad i mitt knä konstant heöa framträdandet. Men efter lite fika, och "öppen scen", klev så min lilla tjej upp och tog stadiigt tag i mikrofonen..
Jag började nästan gråta kan jag säga, då hon och tre andra tjejer tydligt och högt sjöng Bäbä vita lam, med dans till.. helt otroligt!
Har en film också, men har ej lärt mig hur man lägger upp sådana ännu.. får bli en annan gång.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Det var modigt gjort minsann =)

2011-06-01 @ 21:52:55
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0