Det blev kung!

Kvällen igår blve mycket mer än va jag hade förväntat mig. Alldeles underbar.. :)
Först åt vi en härlig middag på Amenta, med förrätstallrik, antipasti, mycket gott!! Sen åt jag en härlig skaldjurspasta.. (jag jag struntade i LCHF, och GI, just denna kväll)
Därefter en väldigt nödvändig kaffedrink, innan vi skulle promonera ner till Härnösands teater.
Antipasti..
Efter det var det så dags för mina favoriter, Umbiblical brothers på teatern. Så fantastisk kul självklart,
Vi hade ont i magen efteråt efter allt skrattande, och det var som både jag och morgan var helt färdiga efter föreställningen. Menmen, skam den som ger sig, vi gick till Hamnkrogen och satt och myset med varsin filt, och drink, och lyssnade till en jätteduktig trubadur.
Sen drog vi vidare mot Bittens, där vi hade turen att just träffa grabbarna i Umbiblical brother, och tänka sig de kastade dart precis, och jag som gillar detta mycket i krogsammanhang, hoppade snabbt in i spelet. Det blev en perfekt avslutning på kvällen, och killarna var verkligen supertrevliga! Lika crazy och galna som man förrutspått!

Jag och Dave och hans kollegan som sköter ljuset och som är karakjtären "tina" bakom scenen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0