Måla om

Fått massa sommarinspiration att måla färglatt i mitt nya hus.
Först funderar jag på att måla en ledstång i våran trapp rosa, en ljusrosa som sen ska ge en skön kontrast till den vita hallen och fotografier som skall hänga i trappen.
I isas rum funderar jag på att måla väggarna mintgröna, som passar till hennes rosa och färglada inredning och samtidigt inte bli för tjejigt på nått vis..
Sen var det köksluckorna ja.. ett tag var jag helt inne på att måla dessa ljusrosa också, men jag tror det blir lite för mycket. Min sambo börjar bli ganska less på min rosa period, som varat i ca två år nu, och blir bara värre och värre... det är som jag tar igen allt rosa sen min ungdom där jag enbart hade svart, svart och svart..
Sånt här ger mig massor med inspiration till Isas rum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0