Höstplagg

Jag sitter och tråkar på jobbet, funderar på vad man skall bära som höstplagg.
Jag längtar trots allt till hösten, gillar när man måste börjar använda halsdukar, mössor och vantar. Och knästrumpor och boots. det är mina klädfavoriter.
I höst skulle jag gärna vilja ha riktigt sköna lättburna kläder. En jacka vill jag ha och då i formen av en cape, typ en sådan fast kanske en annan färg.
skor ska jag ha mina converse, vita och rosa och vita i skinn, men också skulle jag vilja ha ett par sköna boots, typ som dessa:
Och knästrumpor.. det e mysigats!
Passade på att inhandla höstens myspysskor också...  att ha när man jobbar nätter..
detta är lite av vad jag tänker mysa runt i i höst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0