Känner mig upprymd

vet inte varför riktigt. Kanske för att jag borde må hyffsat bra just nu. Jag har ett jobb, jag tränar, pointesen funkar bra och har en underbar dotter.
Sen ska vi åka till Graninge på torsdag och det ser jag fram emot massor... fyra dagar med vinternöjen så som skoteråkning, pimpling och skidåkning, och trevligt sällskap till detta... kanon.

Dessutom har älsklingen nån överaskning.. jippi. ska bli spännande.. Jag kommer dessutom få min första lön (egentligen någonsin som är av en riktig anställning) ser fram emot detta.... :) Och så kommer det nog ett roligt paket från HM till veckan med byxor och sånt till mig.... niiice... Nu har man massa fina kläder att visa upp.. när ska man göra det?  Kanske nästa helg? :)

Goda tider to mig...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt!

Och en överraskning minsann!!! KUL, jag är idel öra.

Kram

2011-01-23 @ 13:59:48
Postat av: Karin

Du är sååå värd den känslan Johanna! Kanske att dina nya kläder skulle vilja ta en tur till Bittens nästnästa helg? =)

2011-01-23 @ 22:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0