skum.. sjuk.. vecka

Halsont på måndagen ja.. detta byttes snabbt ut mot kanonillamående och magont på tisdagen.. kom hem på lunchen från jobbet och bara däckade i feber och trötthet... det varade hela kvällen.
Dagen efter kände jag mig oväntat pigg.. försökte ta det så lugnt som möjligen dock, men redan på tosdagen var all sjukdom som bortblåst... såå skumt.. jaja. Bra tyckte ju jag iallafall..

Passade på under torsdagen att baka goolimpor och fyllde frysen med dessa. Sen var sambon sjukkligt less på en rastlös dotter och skickade iväg oss till Öppna förskolan.. toppen tyckte jag och Isa som hade en trevlig eftermiddag. Det blev massa lek och målandes i deras ateljé...

Tyvärr bidde Isa förskyld efter besöket där, det sprids ju så mycket bakterier på sånna ställe...

Själv e man pigg igen och jobbar tre dagar i rad, ala 12 x 3 timmar... jippi... njao... det duger.


Här e gumman uppe i att skapa... härligt!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0