Ny start..

Igår var jag på mitt första Viktväktarmöte, ett riktigt.

Ska börja med de så kallade Propointsen nu, och känner mig peppad inför detta.
Insåg attd etta system nog passar mig bättre, och det är dessutom superenkelt när man har tillgång till hemsidan, och kan lägga in alla checklistor där. Supersmart..

Tyvärr är min sambo inte lika peppad som jag över detta, och han tycker det mest är jobbigt att jag babblar massa sånt nu. Menmen, han får stå ut helt enkelt, funkar det här för mig, ska han minsann inte få stå i vägen!

För att göra en ordentlig nysrta har jag bestämt mig för att ta bort mina senaste vägningar här på hemsidan, och helt enkelt börja om från början.. Dessutom har jag ju bytt våg nu, och därför stämmer det inte lika bra.

Kommer numera skriva vad jag har gått ned totalt istället, sen jag började med den här bloggen. :)
Det känns som en mer pepp helt enkelt!

Nu ikväll kör vi danspass för att öka på förbränningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0