Gillart!

Då var snart en tredagars nattskifthelg över. Måste säga att jag mer och mer gillar dessa pass, speciellt när det är tre pass över en helg.

Haft lagomt mycket att göra, dvs ganska mycket att göra för att vara natt, gosse vägarna är hala och snöbeklädda.. äntligen, men när ska snön komma till Härnösand??!! jag vill ha ljuset nu!

Nåja.. har även börjat med en ny hobby dessa nätter, tidigare var det ju stickning, men nu har jag gårr över till virkning. Mycket trevligt har det varit och detta har resulterat i en ny mössa till isa.
Funderar på att virka en till karln min också, men måste komma på nått fånigt mönster bara så han kan få se lite töntig ut på sitt nya jobb efter nyår! ;)
En bra bok för er som gillar virka och sticka men som ej kan så mycket är denna.. Garn, Garn, garn.. kanoninspiration till roliga ting, men som inte är så svåra.

Annars gillar jag Drops design på internet. Kanon bra sida med en kanon bra stick/virkkurs och massor utav mönster!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0