jobbresa till sthlm..

Under onsdagen for hela mitt nya arbetsgäng till sthlm för teambuildning och diverse möten och studiebesök.
Först ut blev det coach Anette som gick igenom Enneagram, om ni vill läsa mer om det gå in via följande länk:
http://www.enneagramcoach.se/
Mycket intressant var det, men frågan är hur mycket det egentligen stämmer... men man fick klart några funderingar och lärodommar om sig själv och sina medarbetare.

På kvällen blev det..


Hur kul som helst kan jag lova, och vilken fart det blev på oss. Trots min
svikande röst (kraxx) så skråla jag på ändå..
Kvällens tema var 70-talet så det var kanonmusik!





Dagen efter var alla klart seega, men vi hade mycket på g ändå. Först ut var studiebesök på Sveriges Radio där vi fick träffa de som sköter trafikmeddelandena i radion, vi fick vara med på en livesändning och träffa Kodjo från morgonpasset... kanon! Tyvärr var alla så sega så det kändes mer som klassresa och blev nästan lite pinsamt att vuxna människor kan bete sig så.. ;)

Sen blev det lunch på Trafik Sthlm och morsa på kollegorna där.. jag passade på att prata med den person som jobbar med mina arbetsuppgifter idag.. han ska komma upp och introducera mer ingående någon annan dag. :)

Hemvägen blev självklart spexande (skolklassen igen)..
Så här kan det se ut när Trafikledare åker tåg tillsammans..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0