tjejigt...

Har haft en far5tfylld helg, vilket resulterade i en superseg söndag.
Lördagen startade vi tidigt med att fara ner till Sundsvall och sminkas och plåtas för The studio.. (alla tjejer i härnösand lär väl ha gjort detta antar jag)

Det var skoj iallafall, riktigt tjejigt.. dock blev jag inte helt nöjd med mitt smink, det såg bra ut först, men det började rinna direkt efter en liten stund, vilket resulterade i påsar under ögonen på bilderna..

Självklart skulle jag inte köpa nån bild, men kom hem med en gruppbild och två porträtt..

Kvällen avslutades med hejdundrande fest hemma hos Karin som fyllde år.. det blev sent.. eum tidigt kan jag lova!







Kommentarer
Postat av: anna

Vilka fina foton på fina tjejer!!



trevlig helg!



kram, anna

2010-10-15 @ 16:38:00
URL: http://vitstuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0