Ny vikt..

Jo, jag har kämpat de sista veckorna som en galning för att få igång viktnedgången igen.

Ena dveckan, 96,3, andra veckan 99, sen ner till 97,6, sen upp igen till 99,2, sen ner till 98,6... sucka!

Eftersom det går så mycket upp och ned så har jag inte orkat lägga in vikten på bloggen..
Viktigt att nämna är att min midja är detsamma vikten på 95 hela tiden, vilket är skönt.
Till saken hör också att min höft lever sitt eget liv, har skitomt på ett ställe, och det har ej gått över nått alls på tre veckor trots att jag vilat hela tiden.. ingen träning alls alltså.

Dessutom en förkylning som aldrig vill ge sig, och hostan... den är värst!! hosta så jag spydde igår, nästan..

Har iallafall en sjukgymnasttid för höften idag, så hoppas de kan säga nått så det blir bättre nån gång!

Jag vill så gärna träna, tänk att när man äntligen i sitt liv tycker att det är så förbaskat kul med träning, och man verkligen vill, då kan man inte pga av andra orsaker.. stor suck!

Nåja, jag ger inte upp så lätt, utan kämpar vidare ändå. Vänta bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0