Länge sen igen..

Jag mår bättre..

Hela denna vecka har jag känt en styrka innombords som jag inte känt på väldigt länge.
Jag är stark, och jag mår bra.

Kanske är det för att förkylningen äntligen börjar lägga sig, och för att jag tror att min höft har blivit bättre, jag inbillar mig detta iallafall.

Sambon däremot har också blivit arbetslös, så nu e vi hemma båda två, men jag ser inte det som ett nederlag. Nu får vi istället chans att vara tillsammans mer ensamma, när Isa är på förskolan, och han får även chans att Umgås med Isa lite mer själv, så kan jag koncentrera mig mer på att söka jobb. Kanske kan man få ett riktigt jobb nån gång och bli seriös arbetare igen... hoppas!!

Tills dess passar vi på att njuta av livet och att må bra..

Därför åker vi ut till havet, jag och sambon för lite ensammys, medans dottern e med Farfar. Vi var där igår och satte på värmen.





Sötisen som hamna i slänten..

När vi for hem från havet igår blev vi tokigt sugna på sushi, så därför gjorde vi egen sushi som vi åt tills vi blev proppmätta!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0