Födelsedag.. igen..





Nu är jag 27 år. yey..  eller nått.. 

Egentligen vill man ju som sagt inte bli 'ldre nu, men det är ändå roligt att få fylla år och njuta av en egen dag..

Sambon var supergullig och jag fick blommor och chokladtårta på morgonen, och sen fick jag välja vad jag ville göra, så därför blev det birsta för att inhandla några saker till lägenheten.. :)

Igår träffade jag min frisör som gjorde lite nytt i håret, det blev lugg och blondare nyanser.. skönt med höstfin när man fyller år.
Sen väntar ju dessutom mitt egna firande med halloweenpartaj, men det e två veckor kvar tills dess..


Denna var riktigt yumma kan jag lova!!!!!!!!!!!!!!!!!



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0