Nya prylar..

De närmaste veckorna kommer roliga saker hända..

Jag har börjat jobba igen, får massa roliga jobb. Ska bland annat till Borgvattnet imorgonkväll och fota.
Sen har jag ju som sagt sökt massa jobb, var på intervju idag för ett personligt assistansjobb, få se vad det leder till.

I helgen blire halloweenpartaj...
På söndag åker jag till österåsen för en veckas detox och egen tid... ahh då ska jag bara träna, äta nyttigt och läsa böcker.. kanske kolla på nån serie på datorn när tid finns..
När jag kommer hem söndagen efter skall vi fira fars dag, och Isas farfars födelsedag..

Veckan efter blir det tjejfest, och mammas konstutställning, och ett inredningspartaj på söndagen..
och veckan efter det ska jag och älsklingen åka till sundsvall och bo på hotell!!

Sen e det roliga fester i dec, och själklart julstämning.. det längtar jag till..

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0