Shopping

Har haft en skön helg. Valborgsfest för två födelsedags"barn" och sen lite jobb på första maj. Så klart..
Känns nästan konstigt att inte vara mned i själva tåget, utan stå på sidan och bevaka det hela.
Visserligen är det inte första gången men ändå..

Jag har tyvärr extremt mycket i huvudet dessa dagar, så mycket att jag inte vet vad jag ska skriva här. Många att träffa, jobb att göra och inredning att fundera på. Har dessutom handlat lite väl mycket kläder till mig själv, och har inte så mycket pengar kvar. DUMT!

Har handlat lite på HM HOME, de har fantastiska saker för inredning och hemmet. Nu väntar jag ett stort paket med roliga saker.. :) lite av det ser ni här... 

 

Nicenice.. få se hur kvalitén är, för erfaranhet av internetshopping brukar inte vara det bästa.

Jag ska ned till sthlm också i slutet av månaden här, jag får väl hålla mig innomhus då så jag inte börjar gå loss i butikerna. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0