AMS

Har varit på arbetsfördelingen idag.. om jag skulle vara relgiös skulle jag tacka någon där uppe, för min fantastiska handläggare.
Han förstår precis hur jag vill ha det, inga konstigheter, inga kontrollbehov och inga måsten! Shit låter som.. ja ni vet.

Menmen, det känns bra iallafall. Hur ofta får man en handläggare på en myndighet som inspirerar en liksom..
Nu har jag en fantastisk plan på hur jag ska lösa min arbetssituation och jag tycker tom att det ska bli kul att ge mig in i arbetssökandet igen.
Jag känner mig heller inte stressad, och lite peppad tom på att klara av snart att göra klart min skola. Den ska bli klar till slut iallfall, men när jag känner mig stark nog.


Ikväll ska jag också göra något inspirerande, jag ska träffa och prata med en värdansvarig på friskis och svettis. Detta inför hösten då jag planerar att bli värd på friskis!
Och efter det är det det där prova på danspasset!! hoho  så skoj det ska bli..


Och inte nog med allt.. HM-paketet kom idag, med härliga kuddar, lakan, duschdrapperi m.m.

Nöjd idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0