svår dag

Jag är fortfarande förkyld. Det verkar inte gå över..  och i helgen väntar massa jobb..

Isa har börjat få första tanden, vilket gör att hon e grinigare än vanligt.. helst ska man underhålla hela tiden, och sova vill hon inte alls..
Själv har jag ett enormt behov av sömn just nu, inte ens 8 timmar räcker..   har dessutom fastnat vid en sån där typiskt tjejserie som jag laddat hem.. det tyder verkligen på hur mitt humör är nu.
När jag mår bra då stökar jag i lägenheten, när jag mår dåligt då släpper jag allt och bara vill ligga framför tvn för att slippa tänka..

tack och lov slutar sambon tidigare idag, då ska jag ge mig ut själv, och helst vara borta minst två timmar för att få lite distans.. 

För att inte få slut på misslyckandet idag har jag bakat chokladbollar, ätit bara två än så länge så jag har koll.. ska be sambon käka alla sen så jag slipper gå och nalla.. yhar såånt godissug nu. Funderar på att köpa en ordentlig godispåse och vräka i sig ikväll, så man får nog liksom, har tillräckligt med points sparade för det så.. men vi får se, kanske blir jag stark också...  

Just nu e jag inte det iallafall.. 


 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kom igen Johanna! DU är stark! Du klarar det här. Förkylningen kommer att släppa, träningen kommer med det, solen kommer och vi kan promenera tillsammans eller varför inte gå med kärringstavar och bränna lite extra fett?! Var jävligt envis mot suget, du vinner, jag lovar! Kram!

2010-03-20 @ 18:59:20
URL: http://hemmahosfurilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0