sjukstugan

det blev som jag trodde. Sambon blev dålig.. snacka om magsjukans exakta tidrytm, Isa i torsdag, jag i fredag, och Morgan under lördagen..

Menmen, tack och lov verkar det vara ganska snabbt övergående då jag känner mig betydligt bättre idag.
Efter att fått sömn under natten, och dessutom tre timmar extra mitt idan kändes det som att kroppen började fungera som vanligt igen.

Isa däremot är otroligt less på vara inomhus, och blir orolig i både sömn och humör. Till slut efter allt gnäll och vägra sova, packade jag in henne i bilen och for till birsta en sväng. Bara för att få henne att sova i bilen på väg dit, och för att göra något för att stilla rastlösheten.

Jag behövde det också kan jag säga.. Isa somnade direkt hemma sen i lugn och ro, och jag känner mig lugnare och gladare..

Maten har blivit lidande kan man ju lugnt säga. Har inte ätit tillräcklingt, heller inte orkat hålla koll och skriva upp.. Ska sakta imorgon börja komma tillbaka till mina gamla rutiner, så kroppen hinner vänja sig.
Träningen blir nog inte förrens tidigast i slutet på veckan, tänkte börja ta lugna promenader iallafall..

Det ordnar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0