hårprojekt 5

Så.. nu tog jag mig i kragen, eller snarare min vän tog mig i kragen och tyckte att vi skulle göra nått åt mitt hår ordentligt...

Efter några timmar med klippning och färgning ser det alltså ut så här nu.

Första tanken var att det kanske var lite för "fint" för att vara jag, men nu har jag börjat gilla det rejält. Först och främst ser håret mycket friskare ut, och dessutom gillar jag det mörka i hårbotten.

Funderar på att slinga det ljusare närmare våren.. men så länge e jag nöjd så här.

Kortare blev det också, och lite uppklippt... skönt med en ordentlig fripp liksom.


Annars så har helgen vart mycket lyckad, jag jobbade massa i lördags, men det var trevliga
små jobb som innebar mycket barnaktiviteter och sånt. Fint väder har det definitivt varit också, så vi har passat på att vara ute på små promenader i lugnt tempo.

Ikväll ska jag sjunga.. ska bli skoj som tusan!

Maten har jag hållit bra annars.. ska bli intressant på vågen imorrn.


Kommentarer
Postat av: Klara

Superfint är det!:D

2010-03-22 @ 14:12:37
URL: http://mammaklara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint/ cizzi

2010-03-23 @ 21:26:07
Postat av: Lisa

Men gud vad bra det blev!! :)

2010-03-24 @ 15:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0