Ligga still?

Jag e superförkyld!!  attans..

Hatar det här. Kan inte träna, inte vara ute, inte jobba och knappt sova..
Snörvlar, hostar, och ser dåligt.. suck.

Tack och lov befinner vi oss ute i skogen i Graninge, jag och Isa, som förövrigt också e förkyld. Farfar får pyssla om oss. 

I skrivandets stund sitter jag med ett rött glas vin, ett internet som bara funkar ibland, en ickefungerande mobil och en damtidning av märket Femina. Fick en gratis mascara med, som tack och lov var av mitt eget favoritmärke Clinique High impact mascara..

Har oftast mycket i tankarna när jag är här uppe. Mycket som jag tänker "detta ska jag skriva i bloggen", mycket som jag inte alls kommer ihåg sen när jag väl har tillgång till internet.

Egentligen skulle jag in till sollefteå ikväll och göra "kulturbygden", nått form av invigning.. såg fram emot detta då jag tycker om att göra sollefteåjobb, får mig att tänka tillbaka på tiden när jag träffade min sambo i sollefteå.
Tycker om Sollefteå, det känns som det e mitt andra hem.

Menmen, lite babbel senare.. 

Jag borde vila, men kan inte. Längtar till maten, trots regnet blir det grillat, och rotsaker i ugn, och supergod sallad med fetaost, och beasås!! MUMS!!

Hade gött så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0