Både strumpor och kor...

... jag jag skrev kor medvetet..


Vän visa mig massa schyssta gratisprylar på internet. Har ju vetat om sånt förr, men inte orkat ta reda på mer bara. Kanske ska söka lite mer prylar numera, dessutom ska jag börja vara med i fler roliga "bloggtävlingar".. kansker man vinner nått skoj.

Gratis e gott va...

Annars så traderar jag vidare, och sambon pokrar vidare.. vilka hobbies liksom.
Men jag har också discgolfat en gång. Det var grymt skoj, och härliga vänner som man umgicks med.

   OBS. Gammal bild....  gammal frisyr.


Idag har jag köpt: Lack, klänning, linne... osså nån form av grå kofta på tradera. Dessutom en metallica- Tshirt till Isa, och en grå klänning med hängslen och knappar till mig själv. Hoppas på paket med posten imorrn..



Sist men inte minst::  Det har vart vägning idag. -1,6kg!!!!!
Great.. back in the game igen. Efter två veckors strul..

Nu är det framåt jag ser livet....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0