storstan..

Framme.

efter strax över femtimmars bilfärd (inkl lunch) var jag och isa då framme.
Jag har länge känt att sthlm varit ett av mina hem, har många vänner här och tycker det känns härligt och får frihetskänslor när jag är här.
Denna gång har jag ju min älskade lilla Isa med mig, och jag ska visa henne allt möjligt spännande.. visserligen är väl hon helt nöjd med att bara åka runt i vagnen en hel dag.

Resan gick förvånansvärt bra ner, Isa var supersnäll, och jag skulle hellre åka med henne än utan. Hon e faktiskt ett väldigt trevligt sällskap som man inte är tvungen att prata med och gör roliga miner åt mig ibland. Toppen! Sen gillar hon all musik jag spelar...  ;)

Nu sover hon i resesängen, nöjd och trött kan jag lova.

Till viss del kändes det faktiskt lite drygt här nere, långa avstånd och värkande fötter gjorde sig påminda efter en tur till det närliggande centrumet... och jag som tänkte vara smart att köpa ett par riktigt billiga och sköna skor, gick och köpte ett par snygga istället, som är i ordentligt behöv av att gås in... imorrn ska jag preppa fötterna med plåster, sen har jag extraskor i vagnen....

Men det jag skulle komma fram till var att jag inser hur bra jag har det i min lilla småstad i norrland. Inga långa avstånd, inte alltför svårt att ta sig till Birsta och butiker, och gångavstånd till vänner och jobb. Menmen sthlm är underbart på sitt sätt också.
Och nu ska jag njuta av det i några dagar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0