Rosa? någon?

Vad har hänt??

Jag gillar plötsligt rosa..  jag vet att jag brukar ha konstiga perioder, men detta tar priset.
Nåja, det är faktiskt ganska mysigt, och jag känner mig flickaktig, på ett rockigt sätt ändå vill jag tillägga.

Imorrn så åker iallafall jag och Isa till storstan. Vi ska ha semester själva i några dagar, sen kommer sambon ner på fredag och möter upp för en härlig lördag på skansen!! Jippi.. jag är nog lika exalterad över detta som Isa borde va, om hon förstod vad det handlade om... nu var jag heller inte ironisk, för jag tycker verkligen detta. Jag har inte vart på skansen sen jag var mycket liten, kom inte ens ihåg, dessutom är det toppenmysigt med en familjedag på ett sådant ställe..

Annars så ska vi dra på stan och leka lattemammor, har endel polare att träffa, och hoppas på nån öl nån kväll med.

Nåja.. det var allt för nu... på återseende..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så kul i storstan och tack för kommentaren. Vi kan väl ses nåt då ni kommit hem igen.

Kram Cissi

2010-07-26 @ 21:47:41
Postat av: Anonym

Det är så fint på Skansen. =)

2010-07-28 @ 12:55:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0