Dag två..

..efter starten igen..

Det går bra.
Jag känner mig lugn och med kontroll. Helt otroligt att jag bävat så inför att börja med pointsen igen, när jag vet hur skönt det är när man väl kommit igång igen..

Har också haft en skön lunchkompis på besök, vilket gav väldigt givande och trevligt samtal. Tack, du e toppen!

Isa och jag har även varit och badat för första gången i Svartvik idag. Helt underbart där, speciellt om man kommer på morgonen... det lär lätte bli fler turer dit kan jag lova.

Var in på kontoret en sväng, planerade för kommande jobb inom nöjeslivet i länet. Härnösands stadsfest och Urkult är de närmsta jobben som är inbokade. Kändes skönt, fick de dagar jag ville göra..

Sen plockade jag även på mig en ny bok för en recension; Baddaren av Emma Hamberg.




Hoppas den är bra.. den verkar intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0