Äntligen riktigt bad!

Supervarmt i helgen har det vart, men jag har jobbat hela helgen.
Hade dock lördagskvällens nästan för mig själv, käka först midda med bror och pratade ut om massa gammalt groll i familjen. Kändes otroligt skönt, och för första gången på länge kändes det som att jag tappade endel irritationsmoment som har med familjen att göra.. kanske kan jag gå vidare från sånt nu och inte lägga ner massa energi på det som tidigare?? hoppas..

Idag måndag, så for jag, Isa och Karin ut till Stigsjö för att bada i en sjö.. det var riktigt varmt i vattnet och alldeles lagomt varmt i luften. Toppenutflykt måste jag säga och det var tokhärligt att få ta årets första dopp!
Isa stormtrivdes och grävde efter stenar i vattnet och plaskade för fullt.. emellanåt tog vi paus och åt jordgubbar och myste i badlakan.. 

Härligt!!



Karin och Isa äter jordgubbar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med bad!!!

//Cissi

2010-07-06 @ 20:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0