Jag är sugen på förändring

en av de saker jag har stört mig på i mitt hem är att det blir så jäkla rörigt på en gång.

Visserligen gör ju Isa rätt mycket, men det gör ingenting.
Det jag stör mig på är att vi har så mycket grejjer i vardagsrummet. Jag mår inte bra att leva i plåtter, och även om de flesta sakerna har en plats så ger det intrycket just nu av plåtter. Jag vill ha rena ytor och balans.

Planen är att sätta upp ett nytt tyg på en vägg.. hittils. Men det kan jag inte göra förren jag har pengar.

Just nu har vi både en kontorsdel, soffgrupp, träningsmaskin bokhyllor, massa leksaker, och en öppen spis i ett och samma rum. det blir lite mycket...

jag funderar på hur man skall skala av nått, men kommer inte på. Funderar på att gömma bokhyllorna snart bakom vitt tyg och plocka bort onödiga pärmar och sånt.
Nåja.. kommer på nått...

Om det e nån som har tips på bra och billiga "gömma prylar fast de finns där ändå"...  så komentera gärna!!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0