HUNGRIG!

Idag e en sådan jobbit dag.
En sån dag när magen aldrig blir nöjd, oavsett vad jag äter... suck. Hatar sånna dagar.
Oftast är jag mätt och belåten när jag äter på det här viset, men ibland så spelar det ingen roll...  tror förbränningen har startat ordentligt igen, och det e nog därför kroppen skriker efter mat.

Jag försöker käka sånt nyttigt som frukt osv...

längtar tills imorrn. Då e det nog bättre.

Förkylningen börjar så smått släppa också.. snuvan vill inte ge med sig, men det är bättre iallafall.. :)

längtar tills nästa vecka också när man kan börja gå på friskis också... ska bli såå skönt!

Kommentarer
Postat av: Klara

Tack söta du



Ja men vad kul! Förhoppningsvis har hon kommit då så kan ni kanske komma och kika på underverket! Vilket datum är det som gäller i så fall?



Kram

2010-01-07 @ 22:30:35
URL: http://mammaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0