föörrkyylld..

suck.

Inte igen...

Menmen får skylla mig själv, i fyllan och villan på nyår är man ju inte bättre än att gå hem med blött hår efter bad.. Snörvelsnörvel. Förhoppningsvis är det över på nått dygn så jag kan springa på crosstrainern igen snart.

Min vikt har stått stilla nu. Samma som tidigare, så jag har en vecka på mig att helt enkelt gå ner mer.. :)

Är jag på samma vikt på måndag har vi ändå nått vårt mål för julhelgerna, att stå still i vikten. Men klart att det skulle vara skönt att ha gått ner lite också...

Har tagit tillbaka kontrollen över maten idag, trots förkylning.

Ska även berätta att det var en hejdundrande nyårsfest vi va på i torsdags. Kanonkul!! Till och med över förväntningarna, vilket en nyårsfest sällan är..

Jag ska lägga upp bilder från festen och nyårsutstyrseln senare...
Nu blir det fruktsallad framför Robinson..


Kommentarer
Postat av: Klara- ung&gravid

Nejdå:)

Det enda jag gör är att vila och sova hela tiden, haha!

2010-01-04 @ 18:59:49
URL: http://mammaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0