Sota för det fick jag...

Håller man inte pointsen och käka för mycket plus alkohol, ja då får man skylla sig själv..

Hade en klump i magen idag över invägningen. Visste att helgen hade blivit lite väl "god". Nåja, misstag gör alla, men jag hade förbaskat kul... alla vinglas senare...

Hade iallafall inte gått upp i vikt, utan stannat på -0,1 kg.  Nästa vecka blir det andra bullar. I helgen blir det lugnt, och ingen fest, och jag startar med friskis redan ikväll...

Det här är liksom också en liten milstolpe, för det är första gången jag blir peppad av att inte gå ned i vikt. Förut skulle jag bara ha blivit besviken och trött... nu känns det mer som "nu jävlar"..  Det är bra.

Det var mätning också, och där har ju midjan minskat lite sen sist iallafall. Nått positivt i det hela... hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejja Johanna! //Cizzi

2010-02-02 @ 08:51:59
Postat av: Hanna

Vi hade ju himla trevligt iallafall ;)

2010-02-03 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0