ny vecka... tack och lov.

Vi var i Graninge i går. Det blev som vanligt lite väl mycket av det goda... höl mig innanför ramarna ändå tack och lov, men e orolig inför eftermiddagens vägning..

Håller mig till gröt till lunch..

Hade också en mindre dipp igår..  lite halvupp och ned i måendet, men ändå mycket bättre än förut. dipparna kommer inte lika ofta. Men när man väl får dem mår man skit.. ursch det tar så mycket energi.
Sov som en stock efter tack och lov, men drömmer sjukt mycket, varje natt... vaknar inte ens av när Isa kacklar.. stackars sambon kliver jämt upp nuförtiden när hon gastar. Visserligen e det inte allt för ofta, men ändå..

Om vi ska nyta ämne så kan jag berätta att jag börjat skriva matlista. det e skönt att slippa fundera ut varje dag vad man ska äta, och istället e det förbestämt.. än så länge e det bara jag som skriver listan, men jag tycker om att ha det så... ett tag iallafall.

Skönt också att det e ny vecka, nya tag med träning och mat, och ser fram emot helgens partäj i sundsvall.. ska ha barnvakt också så både jag och sambon får åka tillsammans och partjajja.. nice.

:)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas vi ses nåt på friskis i veckan! Måste instämma....ska bli jättekul att partaja lite i helgen....wihooo =)kram till er

2010-02-22 @ 15:20:43
Postat av: Lisette

Håller med ska bli riktigt roligt att ha er (tänker på Karin också) här!!

2010-02-22 @ 19:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0