Mysisen

Det här måste vara den bästa tiden när man e nybliven mamma. Varje dag förundras jag över vilket fantastiskt barn Isa är, och vilken himmla tur jag har haft att jag fick henne. Helt underbart är det att vara mamma åt henne.

Just nu utvecklas hon i en otrolig hastighet och hon är så rolig att följa. Alla aktiviteter så som handling, utflykter eller bara mys i tv-soffan är så roliga numera.

Dessutom har hon precis börjat lära sig krypa. De senaste två dygnen har massor skett. Hon har bland annat lärt sig att ta sig upp sittandes från att ligga på mage, dra upp sig stående på knäna hållandes i tv-bordet, hasa sig frammåt i någon slags kräftgång, och att ta riktiga krypsteg. Det är helt fantastiskt att följa.

Hela eftermiddagen har jag legat på magen på golvet i vardagsrummet och filmat, och lekt med henne.
Vi skulle kika på en film samtidigt som vi käkade middag, men då kubnde jag inte koncentrera mig på det utan tittade på isa som kämpade sig runt vardagsrumsgolvet.

Underbart att vara mammaledig nu kan jag lova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0