mysdag

Idag bestämde jag att jag och Isa och jag skulle åka till birsta en sväng.
Dels för att jag skulle "unna" mig något då jag hade gått ner en hel del i vikt.. och dels för att vi behövde komma iväg och göra nått mysigt.
Det var ju tillräckligt kallt för att hålla sig inomhus, så därför var ju Birsta City ett ganska bra ställe att tillbringa en eftermidda.

Tänkte leta klänning till helgens partäj...
Hitta dock ingen lämplig, men väl ett par svarta tajts med lite coola sömmar, och en tunika som var grå och lite rosa.. 
 
Köpte också en hel del massa te. Jag och Sambon har blivit riktiga tedrickare, och dricker minst två koppar om dagen. Ni som känner mig vet ju hur stor tesamling jag redan har, men ibland måste den bytas ut, så jag tyckte det var dags för några nya smaker..

Indiska har gott te, och Village, så det blev tre påsar från varje affär... great, ska bli myspys ikväll.

Träffade också två kompisar som jag inte träffat på ett tag. Vi passade på att ta en latte på Waynes och Isa fick lämpligt sitt mellanmål. Tänk va Isa charmade dessa två tjejer. :)  kanontjejen måste jag säga..

Hur som helst har det varit en mysig dag, och jag e lagomt trött och peppad inför kvällens träning.

:)

Kommentarer
Postat av: Lisette

Härligt, vill också ta en fika med dig! Men nu så blir det jobb för hela slanten, sjuka igen... ja ja bra för mig:)



Längtar en massa till helgen och vad härligt att det gått så bra med vikten.

2010-02-24 @ 19:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0