mobilfattig

Idag for jag och Isa till sundsvalls sjukhus. Jag skulle träffa en sköterska och diskutera lite för framtiden.
Allt gick bra och det kändes bra. tills strax innan när vi skulle åka hem då jag inser att mobiltelefonen var borta.

suck och stön...  man blir alltid så panikslagen när nått sånt försvinner.

nu är den spärrad och polisanmäld och mitt nya simkort e på väg. Men jag e som sagt utan nummret och telefonen ett par dagar..
Ni som känner mig vet hur ni kan nå mig på andra sätt. Eller skriv en komentar här..

Nu funderar jag på ett nytt mobiltelefoninköp, få se vad dte blir... men det känns ok ändå.


Har också vägt mig idag. Det blev nedåt, men kanske inte så mycket som jag hoppats på.. menmen. Nu ska jag ha en vit period fram till den 27.. få se om det blir nån större förändring på vågen då. :)

Kommentarer
Postat av: Klara- mamma till Tilde

Jasså mobilen är på rymmen!;)

Tänkte hör om ni äter lunch alternativt middag hos pappa och Allis på lördag? För i så fall kan jag och Max komma dit:)

Kram

2010-02-08 @ 21:01:11
URL: http://mammaklara.blogg.se/
Postat av: Klara- mamma till Tilde

ja det låter bra, vi kommer nog någon gång mitt på dagen där:D

Vad trevligt det ska bli!

Kram

2010-02-09 @ 19:36:47
URL: http://mammaklara.blogg.se/
Postat av: Lisette

Har inte varit å läst på ett tag, har haft tankarna på massa annat, ego nog:(



Det verkar ju gå skitbra för dig!!! Kul att höra att gasen är i bott och allt rullar på! (Klockan är tidig och jag är morgontrött så ursäkta mina "kvicka" vitsord...)



Får ta å ringa dig nån dag på det där numret! Men kämpa på du är riktigt riktigt duktig!!!

2010-02-11 @ 07:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0