Julen har börjat

Det var andra advent redan i söndags! Hel otroligt vad denna månad går snabbt.. har redan funderingar på julgran, lussebullar och julbord.

I år har vi börjat tidigt och bakat pepparkakor redan. Kanske mest för att det luktade så fantastiskt illa i lägenheten just den dagen eftersom vi samtidigt håller på att få hallen renoverad..
Men det var ju också för Isas skull, för att hon ska få lära känna smakerna och dofterna..




I fredags åkte jag och Isa till mina föräldrar för att sambon skulle få lite egen tid och vila, då han var sjuk. Vi passade på att ha en myskväll med räkor och vin.. (Isa sov när vi drack vin) Dagen efter hade det snöat helt otroligt mycket, så vi gick ut och provade pulkbacken! det var skoj, både för Isa och mig..
 




Dagen efter tog jag en sväng upp till Sollefteå för att se Lars Vegas Trio för tidningens räkning såklart. Skulle nog aldrig betala för att se dem, men det var ändå skoj när man får betalt för det..
Sen blev det köra upp till Graninge mitt i natten för övernattning hos Isas farfa och en midnattsöl.. hehe.



Dagen efter var det helt fantastiskt väder ute, otroligt vackert..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0