Underbara träning.

Igårkväll höll en av ledarna på friskis ett övningspass, bara för att testa passet på oss funktionärer innan de riktiga motionärerna får vara med.. Vi var fem pers..

Fantastiskt skönt måste jag säga! Ohh så jobbigt... hon e duktig den nya ledaren, bra koordination och tajming, rolig musik och jobbigt!! Tog verkligen ut mig, mådde illa sista låten.. haha.
Men va bra jag mådde efteråt, ocgh idag med.
Man blir genast lugnare och känner att man har kontroll över saker när man har tränat.. och sen få komma hem och göra supergoda pastejmackor, till te... hur härligt är inte det. En sån enkel vardagssak liksom.

Isa och jag var föresten hos min mormor häromdagen och grävde i hennes hattskåp. Där finns det mängder av roliga kreationer då min mormor älskade hattar och väskor när hon var ung... kanonskoj tyckte både jag och Isa. Sen ska vi göra iorndning en utklädningslåda till henne av allt roligt från mormor.

Pastejmackor..


Hattprövning hos mormor..



Aha... denna pose hittar jag oftast Isa i nuförtiden...  tagen på bar gärning kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0