Så att..

Kräftskiva i fredags. Mycket trevligt!!

Igår var jag på friskisupptakt. Jag längtar verkligen till friskispassen börjar, och redan till veckan kan jag som är med som värd vara "övningsmotionär" för ledarna som skall öva sina pass i lokalen. Kanon.. kan smygstarta denna vecka redan alltså. :) 
Sen sätter gratisveckan igång, nästa vecka och då är jag värd varje onsdagskväll på bas-passet.
Det ska iallafall bli skitkul, och det är så många bra och roliga pass denna höst, jag skulle nästan kunna tänka mig att gå varje dag!!

Just i skrivandets stund hör jag Isa ropa på mig innifrån sitt sovrum, hon har svårt att sova efter en helg med magsjuka. Därför har hon varit inne på förmiddagen idag, vilket alltid resulterar i att hon har avårt att somna på dagsvilan.. suck. Jag behöver också vila ju... Menmen, det e ju som det e.

Annars så ser vi fram emot förskolestarten nästa vecka. Har inhandlat regnställ, både i galontyg, och sånna "skalkläder" som är både vindtäta, skyddar mot regn och låter huden andas... kanon. Dessutom har vi fått låna jättefina gummistövlar från en vän, och hon har en sydväst som jag hade när jag var liten.. :)
Sen har jag även handlat lite höstkläder i form av baströjor och byxor.. bra att ha slitstarka och sköna kläder på förskolan.. :)

Sen blir jag som sagt arbetssökande på allvar. Jag har lagt upp en liten plan hur jag ska göra, så jag hoppas det funkar. Tack och lov har förmodligen sambon fått förlängt också på sitt jobb, så då har jag några fler månader på mig.. :)

Nåja...  så ser livet ut just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0