Nu har jag shoppat igen.

Vet inte om sambon läser detta inlägg, då får han sig en halvglad överaskning att jag har spenderat pengar igen. Denna gång har jag iallafall köpt den dyraste grejen till honom själv..

men det är ju inget att skylla på egentligen. Klart jag har lite problem med shoppningen.. 

Nu lovar jag mig själv att efter detta ska jag inte impulsköpa nått på länge!!

Nåja.. här är några prylar som blir nytt i vårt hem..


Till Morgan... nya snygga cargobraller..  han gbehöver nått nytt och skönt till hösten!


Isa får en ny klänning, som jag har kollat på LÄÄNGE nu.. nu ska hon äntligen få den.


Och ett par nya höstskor får hon också...  det behövs till förskolan..


Personligen blir det ett linne bara..





Och äntligen snygga kuddar i storlek 40*40.. söökt länge efter den storleken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0