Kan själv!

Jag har fortsatt med pointsen, det går bra.. hoppas jag. Nu är det ordning på skutan igen, och även träningen har jag hållit bra denna vecka.
Nu drar det ihop sig till Isa skall börja förskolan, jag längtar så. Tror det kommer bli perfekt för henne. Nu innan passar vi på att öva olika saker inför, som att äta själv, gå på pottan, och gå, gå, gå... det sistnämda är det vertkligen inga problem med, nu springer hon snarare fram.. helt hysteriskt. 

Hon e verkligen kavat min lilla tjej, och jag förundras för varje dag som gå. Idag när vi käka frukost skulle hon som vanligt gegga med skeden själv i skålen, det tar ju lite längre tid än vanligt, men hon var duktig och kladdade inte så värst mycket. När det var bara lite kvar i skålen tog hon den med båda händerna och drack upp det sista i den. Därefter la hon tillbaka skeden i skålen, ropade på mig och sträckte skålen till mig...  sånna enkla handlingar, men så stort för en liten..  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0