Sociala medier

Har varit på ett intressant föredrag om sociala medier, det vill säga Facebook, bloggar, twitter etc.
Så nu har jag börjat Twittra.. dock har jag få som följer min Twitter, men jag följer destomer intressanta människor..

Det var nån som sa att man bör följa med utvecklingen på internet i samma takt som sina barn. Nu är ju bara mitt barn 11 månader, men jag misstänker att när hon väl hittar internet kommer det att gå fort. Lika bra att sätta igång nu alltså.. Jag vill ha förståelse för mina barn i framtiden, och respektera det de vill göra men ändå ha en inblick och någon form av kontroll.. jag tänker inte säga: "fast nu har jag också vart ung.." 
ha, nänä.. Utvecklingen hinner ändras massor innan Isa är tonåring, och jag tänker minsann inte vara gammeldags morsan inte..

Så om ni som läser detta har några synpunkter eller andra idéer, kom gärna med dem, för det här tycker jag är en intressant debatt.

Jag är iallafall numera stolt mamma som ägnar MASSOR av tid till sociala medier och har icke dåligt samvete för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0