påsken

Har varit i Graninge hela helgen. Ätit och drukti gott, och varit ute en massa och promonerat, pimplat, grillat, åkt skidor osv.
En riktigt härlig helg har det varit, och dessutom fick vi chans att rensa ur morgans gamla pojkrum, så nu kan man vara där utan att känna sig instängd i massa prylar. Skönt!

Maten har väl gott sisådär med, men det var inlagt i planen, visste att det skulle vara omöjligt att hålla koll på pointsen, så jag gör helt enkelt så som jag gjorde på jul.
Denna vecka som kommer blir det att skriva av alla points som jag tränar.. hoppas att jag kanske kan ligga under hundra nästa vecka ändå.. om jag ligger i.
LIgger jag still tycker jag det e bra ändå, med tanke på vad jag stoppat i mig denna helg.. godis, öl, godis, vin, godis, påskmat, godis och glass..  för att inte glömma grogg och massa goda mackor av vitt bröd!! bara massa points med andra ord..

Nu är det skönt att säga att vi är hemma, och nu kan jag återgå till kontrollen över vad jag stoppar i mig, och det är SÅ SKÖNT! Äntligen ett sätt att gå ned i vikt som jag tycker om att hålla på med..

Men som sagt, bra har vi haft det iallafall.

Här kommer några pics.. fler finns att skåda på fejjan.



Ute på pimpelfärd, Isa och Farfar skall borra alla hål.



Korvgrillning



Påskkärringen..



pajen, skinkan, sillen, köttbullarna, laxen, brödet, ölen och nubben!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0