Kalas!

Idag har vi vart på barnkalas. Det tyckte Isa var toppen då man fick både äta tårta och fiska i fiskdammen. Men roligaste var nog att spana in de större barnen..

Annars så har Isa fått en intressant vana att använda flasknappar som vanlig napp. Det ser otroligt kul ut då hon ser ut som en blåsfisk eller liknande.. (nu vet ju inte jag hur en blåsfisk ser ut, men jag kan tänka mig)..
Isa har dessutom fått ett par nya jeans. Jag hittade skitsnygga på rea, kunde inte låta bli att köpa dem, trots att ekonomin är nere på noll. men de va såå snygga..

Som bilden (lite senare på sidan) visar så är jeansen rosa och svarta, och ni som känner mig vet att jag inte brukar välja rosa i första hand. Har aldrig egentligen vart förtjust i denna tjejiga färg. Men.. Nu har jag börjat gilla den också. Speciellt chockrosa, eller mörkrosa. Tycker att det finns så coola kläder för barn i denna färg, eller zebrarandig i denna färg eller liknande... Jag får väl ta och införskaffa mig lite rosa till mig själv när löningen kommer.

(jag använder fortfarande väldigt sparsamt med rosa som pastell, det e föör gulligt.. iuu. )

Lite bilder då..



Isa i de rosa nya jeansen.. strike and pose..



Blåsfisk?



Kalas hemma hos Alice som blev tre år gammal.



Isa kladdar med tårtan..




Själva påsen var nog roligast med hela fiskdammen tyckte Isa..



Det var väldigt tryggt och bekvämt i Anders famn..





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder! Så sött med nappen och härligt med kalas och tårta!! // Cizzi

2010-04-19 @ 12:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0