jobbet e det bäästa!

Jorå.. så e det, att få jobba är nog bland de bästa mediciner jag vet..
Jag älskar mitt jobb. Att få vara ute, fotografera, träffa människor och skriva är såå roligt! också blir det direkt publicerat dagen efter vilket är kul!

Vickar som reporter i Sollefteå just nu, bara en vecka, men det är ändå hur kul som helst. Stormtrivs på redaktionen, trots att folket i Sollefteå inte verkar allt för förtjust i tidningen, menmen.. det går ju att ändra på.. ;)

Idag lördag ska jag börja dagen med att simma, sen ska vi besöka ett dagis som Isa kanske ska gå på om nått år, sen kommer förhoppningsvis lisette..  sen ska vi umgås med familjen Löfgren ikväll.. :)

Its a goood day...


;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0