Fötter..

Idag är jag hemma ensam, för Morgan skulle reka på älgjaktspassen, och byta olja på bilen.
Det visade sig att Isa hade lite feber imorse, så jag håller mig innomhus med henne.

Hon sover väldigt bra på förmiddagar, vilket gör att jag hinner plugga endel.
Just nu är jag inne på lösenordsknäckning i en kurs som heter Informationssäkerhet och riskanalys.
Ganska intressant faktiskt, men jag är bara inne på första labben ännu..

Ikväll skall jag på friskis&svettis igen, om fötterna håller..

Det är så mycket som händer i kroppen när man varit gravid. Mina fötter är någonting som totalt har gått åt pipan med. Har aldrig haft problem med fötterna förut, men nu hopar det sig.
Första upptäckten var att fötterna blivit större! Ja, och då menar jag verkligen det, inte att de är svullna eller så, utan jag har helt enkelt fått både längre och bredare fötter. Det skall heller inte fösvinna visade det sig när jag hörde mig för och läste om det. *SUCK*  har såå många skor..

Jaja, fine.. får väl köpa nya skor helt enkelt... hihi.

Men så har jag fått problem med musklerna i fötterna, efter att ha sovit en natt, eller bara legat och vilat en stund, gör musklerna så ont, ungefär som att musklerna förtvinar..
Och hålfötterna gör ont.

Och sist men inte minst, senaste åkomman de senaste dagarna är nageltrång. Ursch! Det är precis lika vidrigt som det låter..

Jag hävdra iallafall att alla åkommor skall försvinna om jag bara håller igång och tränar.
Lite plåster, ipren och bra skor ska lösa detta.
Ännu en motivation alltså!!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Be Morgan om fotmassage. Jag får sjukt ont i fötterna efter en dag på jobbet plus att det blir en timmes promenad innan dagen är klar. Så ordentliga fotriktiga skor, varma fotbad och massage med fotkräm. Kan funka om du trycker mot tårna med händerna så du stretchar ut hålfoten, men det gör sjuktont.



Kämpa på JOhanna du är skitduktig ju!!!



Puss

2009-09-02 @ 20:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0