Ny design..

Jag har som ni ser börjat ändra designen lite grann på min blogg.
Kände att färgerna var dassiga och inte representerade min smak riktigt.
Självklart går färgenmer åt svart nu, men den "färgen" älskar ju jag, för er som känner mig.
Det är dessutom snyggare mot bilder osv..

Ska ordna lite i menyn också, ta bort den bruna färgen mot något klarare... kanske lilarosa! vet inte få se vad det blir...

Hur som helst, får ni gärna komentera det nya utseendet, om det är någon som inte kan läsa nått osv.

Sen ska jag marknadsföra bloggen mera..
:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har bara en sak att påpeka och det är att det är väldigt svårt att läsa ngt när det är svart bakgrund och svart text!:)

2009-10-21 @ 11:11:19
Postat av: Åsa

jag diggar't! Designen alltså.. men, mian favoritfärger är ju typ grått och brunt.. så, jag är nog partisk! :)

2009-11-18 @ 15:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0