Åter till dagordningen

Sista dagen på veckan.

Har hunnit med at plåta en uppsatt politiker, mr Östros..  Trevlig karl, precis som de flesta politiker måste vara.

Dessutom dokumenterat rådhuset efter renoveringen.

Jaja, ganska grå jobb, men ganska skojjiga ändå..


Igår var jag sådär kanontrött efter en timmas vandring ute i skogen, det var tom för ett jobb så jag släpade även på hela kamerautrustningen. Tur att man har ett jobb som även resulterar i lite jobb ibland. Totalt strax över 11200 steg blevd et den dagen..

Imorse glömde jag självklart stegmätaren hemma, menmen.

Lunchade med far, åt goda och nyttiga ting på länsmuseét..

Ska försöka hålla mig borta från fikarummet i eftermiddag..
..en av reportrarna "BUTTRAR"   alias Butterkaka = Livsfara för mig

Ska istället ta mig ut på stan och shoppa snygga kläder som jag förhoppningsvis bara kan använda en gång på lördag, (de ska bli förstora sen... )

*kämpar vidare*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0